Розробка довгоочікуваного S.T.A.L.K.E.R. 2, який офіційно побачив світ 20 листопада, стала масштабним викликом для GSC Game World. До створення гри було залучено понад 470 професіоналів, а бюджет проєкту сягнув десятків мільйонів доларів.
У своєму ексклюзивному інтерв’ю Forbes Ukraine власник GSC Game World, Максим Кріппа, поділився цікавими деталями розробки. За його словами, головним завданням команди було зберегти атмосферу культової серії, одночасно інтегрувавши новітні технології та сучасні ігрові рішення. Кріппа наголосив, що кожен елемент гри створювався з увагою до деталей, аби задовольнити як давніх шанувальників, так і нову аудиторію.
Історія створення найвідомішої гри України
Другий S.T.A.L.K.E.R. став результатом спільної роботи Євгена та Марії Григоровичів, які взяли на себе ключову роль у реалізації цього масштабного проєкту. Подружжя відповідало не лише за операційні та організаційні процеси, а й виконувало функції творчих директорів, формуючи унікальне бачення гри.
Завдяки їхньому керівництву та самовідданості проєкт отримав характерну атмосферу, що гармонійно поєднує сучасні технології та класичні елементи франшизи. Їхній внесок у розвиток гри став одним із визначальних чинників її успіху.
До створення S.T.A.L.K.E.R. 2 долучилося близько 470 фахівців. Значна частина команди — близько 200 осіб — працює за межами України, водночас 270 спеціалістів продовжують працювати в умовах війни, доводячи свою професійність і відданість проєкту.
Коли Максим Кріппа приєднався до GSC Game World у 2020 році, студія складалася лише з 65 працівників. Однак за кілька років компанія змогла вирости в сім разів, попри виклики пандемії та війни, які могли суттєво уповільнити розвиток.
Масштабний ріст став можливим завдяки злагодженій роботі команди, яка продемонструвала високий рівень професіоналізму, відданість справі та віру в успіх проєкту. Максим Кріппа відзначає, що саме ці якості дозволили реалізувати одну з найбільш очікуваних ігор сучасності, яка стала важливим етапом у розвитку ігрової індустрії.
Досягнення команди розробників
Інвестор GSC Game World підтвердив, що створення S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl потребувало значних фінансових вкладень, які сягнули десятків мільйонів доларів. Проте, за словами Максима Кріппи, проєкт уже вийшов на рівень прибутковості завдяки вражаючим продажам.
За перші 36 годин після релізу гра розійшлася накладом у понад мільйон копій. Такий результат не лише демонструє потужний старт, а й підкреслює масштаб очікувань шанувальників культової серії по всьому світу.
S.T.A.L.K.E.R. 2 також досягла значного успіху на стрімінгових платформах. Протягом листопада глядачі Twitch присвятили понад 20 мільйонів годин трансляціям, пов’язаним із новою грою. Це свідчить про те, що проєкт зміг зацікавити як відданих прихильників серії, так і новачків, які вперше занурилися в світ сталкерів.
Максим Кріппа відзначив, що команда працювала на межі можливостей, аби реліз відбувся вчасно, 20 листопада. За його словами, будь-яке затримання могло б негативно вплинути на моральний дух розробників, адже емоційне вигорання ставило під загрозу подальший успіх проєкту.
![](https://zaporignews.com.ua/wp-content/uploads/2024/12/a2d2f5d2-791543a4340aa38bee407ac836a2f690-1024x555.jpg)
«Найголовніше досягнення — це створення гри, яка справді подобається гравцям. Помилки завжди можна виправити, але якщо геймплей або сама концепція гри виявляться невдалими, це вже неможливо змінити», — підкреслив Максим Кріппа.
Він також поділився своїм баченням майбутнього S.T.A.L.K.E.R. 2. За словами Кріппи, компанія наразі веде переговори з Netflix щодо потенційної екранізації гри. Однак поки що жодних остаточних домовленостей не досягнуто, і питання залишається відкритим.
Цікаво, що найбільше копій S.T.A.L.K.E.R. 2 було продано саме в Сполучених Штатах.