20 листопада 2024 року стало визначальним днем для української ігрової індустрії та фанатів серії S.T.A.L.K.E.R. Відбувся реліз довгоочікуваної гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, створеної легендарною студією GSC Game World, яку у 2023 році придбав український підприємець Максим Кріппа. На офіційному сайті студії зазначено, що цей реліз знаменує нову еру для культової франшизи, об’єднавши багаторічну спадщину з новітніми технологіями та сміливими ідеями.
Шлях до релізу
Ідея продовження серії виникла ще у 2010 році, однак фінансові труднощі призвели до замороження проєкту. Тільки у 2018 році розробка була відновлена. За цей час студія подолала чимало викликів, включно з технічними складнощами та наслідками війни. Придбання студії Максимом Кріппою стало переломним моментом. Новий власник забезпечив студію необхідними ресурсами для оновлення технічної бази, що прискорило завершення роботи над проєктом.
Унікальні особливості гри
S.T.A.L.K.E.R. 2 переносить гравців у похмурий світ Чорнобильської зони відчуження, де їх чекають аномалії, мутанти та пошук рідкісних артефактів. Головний герой, Скіф, взаємодіє з новими персонажами, які впливають на сюжет. Гра відзначається глибокою інтерактивністю, де дії гравця змінюють хід подій, створюючи унікальний досвід.
Технічні вимоги
Гра має високі системні вимоги, але приємно оптимізована, що дозволяє насолоджуватися нею навіть на менш потужних пристроях, таких як Xbox Series S. Для максимальних налаштувань рекомендуються потужні ПК із відеокартами рівня NVIDIA GeForce RTX 2070 Super.
Новий лідер продажів
У день релізу S.T.A.L.K.E.R. 2 очолила топи продажів у Steam, ставши однією з головних подій у світі ігор цього року.
Цей реліз є не лише продовженням культової серії, а й яскравим доказом сили українських розробників на глобальній арені. Завдяки підтримці Максима Кріппи та команди GSC Game World гравці отримали унікальний досвід, який залишиться з ними надовго.