У ніч з 21 на 22 листопада комунальні служби Запоріжжя працювали нещадно, відновлюючи порядок на місці вчорашнього прильоту.
За словами представників комунальних служб, найбільше уваги було приділено дорожньому руху, забезпечивши безпечний проїзд транспорту. Саме завдяки швидкій реакції комунальників місто вже повністю функціонує в нормальному режимі, а мешканці можуть знову спокійно користуватися інфраструктурою міста.
Секретар міської ради Анатолій Куртєв повідомив, що внаслідок непогоди, яка обрушилася на місто, комунальники працювали нон-стоп, видаливши завалені гілки та прибрали сміття, що ускладнювало рух пішоходів та автомобілів. Наразі вже надійшла 31 заява від мешканців приватного сектору про ушкодження їхніх будинків внаслідок негоди.
Фахівці Муніципальної аварійної служби, працюючи протягом ночі, зашивають вибиті вікна листами OSB, а комунальники «Запоріжремсервісу» продовжують відновлювальні роботи.
Електропостачання було повністю відновлено о другій годині ночі, а на місці події діють комунальні автобуси та представники райадміністрації для надання необхідної допомоги мешканцям.
Адміністрація закликає тих, чиї оселі зазнали ушкоджень, повідомляти про це якнайшвидше. Звертатися можна прямо на місці до фахівців районної адміністрації, або за телефонами гарячої лінії: зі стаціонарних на 15-80, з мобільних за номерами (061) 787 15 80; (050) 414 15 80; (067) 656 15 80. Безпека і забезпечення допомоги постраждалим залишаються пріоритетом усіх відділів міської влади.