Максим Кріппа розповів про можливість серіалу S.T.A.L.K.E.R. 2 на NetflixМаксим Кріппа/ Фото: Forbes Ukraine

Гра S.T.A.L.K.E.R. 2, розроблена українською компанією GSC Game World, має потенціал стати основою для серіалу на платформі Netflix. У своєму інтерв’ю для Forbes бізнесмен Максим Кріппа поділився планами, які можуть значно розширити популярність франшизи. За його словами, наразі тривають попередні переговори з представниками стримінгового сервісу щодо адаптації легендарного ігрового всесвіту у форматі серіалу.

Поки що офіційного підтвердження про старт виробництва немає, однак така ідея викликала значний інтерес серед фанатів гри. Якщо домовленості з Netflix будуть успішними, проєкт може стати одним із найгучніших у світі серіальних адаптацій.

S.T.A.L.K.E.R. 2 може стати новим хітом на рівні польського “Відьмака”

Інвестор висловив упевненість, що S.T.A.L.K.E.R. 2 володіє величезним потенціалом для подальшого розвитку та розширення франшизи. За словами Максима Кріппи, у найближчих планах команди — випуск як мінімум двох доповнень (DLC), які мають додати нові сюжетні лінії та покращити ігровий досвід. Крім того, розробники активно працюють над впровадженням мультиплеєрного режиму, що стане вагомим доповненням до гри.

Максим Кріппа провів паралелі між перспективами S.T.A.L.K.E.R. 2 та успіхом польського “Відьмака”, який став символом національної гордості. Нагадаємо, що “Відьмак” досяг вражаючих результатів: понад 50 мільйонів проданих копій, культовий серіал на Netflix і ціла серія книг, які отримали нову хвилю популярності завдяки цьому проєкту.

Говорячи про S.T.A.L.K.E.R. 2, Кріппа підкреслив, що гра вже на початковому етапі показала вражаючі результати. За перші 36 годин після релізу було реалізовано понад мільйон копій, що свідчить про великий інтерес з боку гравців у всьому світі. Інвестор переконаний, що S.T.A.L.K.E.R. 2 здатна не лише повторити успіх “Відьмака”, а й стати довготривалим проєктом, який вплине на розвиток індустрії ігор.

Окрему увагу інвестор приділив можливості перенести легендарний всесвіт S.T.A.L.K.E.R. 2 на екрани. Як повідомив Кріппа, наразі тривають попередні обговорення з представниками Netflix щодо створення серіалу, який міг би стати спільним проєктом із відомим стримінговим сервісом.

Очікуваний вихід гри

Максим Кріппа розповів, що команда GSC Game World буквально жила проєктом S.T.A.L.K.E.R. 2, працюючи над грою цілодобово в останні місяці перед релізом. За його словами, було надзвичайно важливо випустити гру саме в запланований термін — 20 листопада. Затримка могла б негативно вплинути на моральний стан розробників і спричинити їхнє емоційне вигорання. Він підкреслив, що одним із ключових завдань студії було продемонструвати світу, що українські фахівці здатні створювати продукти найвищого рівня, які викликають гордість і слугують натхненням для країни.

Кріппа також зазначив, що команда була готова до того, що на момент релізу гра може мати певні технічні недоліки. Проте він наголосив, що баги завжди можна виправити в оновленнях, тоді як слабкий сюжет чи неякісний геймплей були б значно серйознішою проблемою. За його словами, GSC Game World вдалося досягти головного – створити продукт, який викликає захоплення у гравців і дарує їм позитивні емоції. Інвестор вірить, що S.T.A.L.K.E.R. 2 стане важливою віхою в розвитку української ігрової індустрії та зміцнить її репутацію на світовій арені.

У 2020 році, коли Максим Кріппа став частиною компанії, команда складалася всього з 65 людей. Проте за кілька років, попри складнощі, спричинені пандемією та війною, колектив зріс у сім разів. На момент виходу S.T.A.L.K.E.R. 2 над грою працювали близько 470 осіб. Із них приблизно 200 фахівців виконували свої завдання з різних куточків світу, тоді як 270 залишалися в Україні, долаючи численні виклики.

Кріппа неодноразово підкреслював, що ключем до успіху стали наполеглива праця, відданість і безмежна віра команди у свій проєкт. Попри те, що під час релізу в грі залишалися деякі технічні недоліки, студія оперативно випустила перші оновлення. Ці патчі усунули основні проблеми, суттєво підвищивши якість продукту. Інвестор переконаний, що саме згуртованість та професіоналізм команди стали рушійною силою, яка допомогла проєкту досягти успіху навіть у таких непростих умовах.

Анна Сапожко

Від Анна Сапожко

Відома журналістка, яка народилася в місті Запоріжжя. Спеціалізується на публікаціях про події та новини, що стосуються цього регіону. Завдяки своєму професійному підходу та глибокому розумінню подій у Запоріжжі, здобула великий авторитет серед читачів та колег. Її статті завжди відзначаються об'єктивністю, глибоким аналізом та докладним дослідженням теми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *